HiFi & Professional Audio Forum  

Povezivanje TV-a i AV Risivera

A/V risiveri, DVD / Blu-Ray plejeri, (O)LED i LCD paneli..

Topic author
Beshla
Nov korisnik
Nov korisnik

Povezivanje TV-a i AV Risivera

Post by Beshla » 15 Aug 2011, 15:28

Pozdrav za sve forumase. Prvi put sam na forumu i laik sam za Hi-Fi tehniku.Ne ljutite se ako pitam za banalne stvari. Planiram da umesto klasicnog kucnog bioskopa (all in one) koji je "jadan" za muziku, uzmem par komponenti sa kojima bih uzivao u muzici i TV-u. Savetovali su mi AV stereo risiver koji bi povezao sa CD plejerom (za filmove), kvalitetnim zvucnicima i naravno sa mojim LCD TV-om. Sto se tice TV, radi se o novom LCD-u sa gomilom ulaza pozadi i sa strane. Vec "kacim" laptop preko HDMI veze zbog filmova. Koliko znam, zbog reprodukcije filmova, vazno je da buduci plejer ima HDMI izlaz.
E sad ono sto mene interesuje:
1) da li je moguce povezati TV sa AVR i da na taj nacin on sluzi kao pojacalo za TV zvuk prilikom svakodnevnog gledanje programa? Taj zvuk bi se prenosio na nove zvucnike.
2) da li je to povezivanje sa TV-om moguce sa starijim risiverima iz 80-ih i 90-ih godina?

DejanM
Audio Expert
Audio Expert

Re: Povezivanje TV-a i AV Risivera

Post by DejanM » 15 Aug 2011, 15:43

Beshla wrote: E sad ono sto mene interesuje:
1) da li je moguce povezati TV sa AVR i da na taj nacin on sluzi kao pojacalo za TV zvuk prilikom svakodnevnog gledanje programa? Taj zvuk bi se prenosio na nove zvucnike.
Moguce je. Najbolja opcija jeste ako imas neki SAT Box preko koga primas TV kanale. Ti SAT Box-ovi obicno imaju neki digitalni audio izlaz koji onda kablom vezes za AVR. Ako nemas SAT box onda pogledaj da li tvoj LCD TV ima digitalni audio izlaz koji onda vezes digitalnim kablom za AVR. AVR onda pokrece zvucnike ...