HiFi & Professional Audio Forum  

Koss - customer service

Hi-Fi komponente, iskustva, pitanja, saveti, komentari..
Post Reply
User avatar

Topic author
Operater
redovni korisnik
redovni korisnik
Posts: 125
Joined: 16 Oct 2006, 17:20

Koss - customer service

Post by Operater » 25 Mar 2014, 11:33

da se ogradim u startu, ne zelim da reklamiram Koss :) ali jedan primer koji me je odusevio...

drugar je nabavio Pro4AAA slusalice (Koss), u dosta dobrom stanju, iako im je ~30 godina. Nista dirano, nista lemljeno, ali... jastucici za usi su posle toliko vremena izgubili svoju savitljivost.
Drugar lepo napise njima mail, da li bi moglo oni da to promene/zamene uz naravno doplatu (plus putni troskovi), iz Koss-a odgovore, da nije problem i to bez nadoknade (pa cak i za "shipping").
Stvarno lep gest, ipak je to velika firma da bi se bavila svakom opravkom, a pogotovu iz "tamo nekog" Beograda, Srbija

ako vas zanima prepiska, u prilogu je
Attachments
From Koss.doc
(28 KiB) Downloaded 50 times
From Koss.doc
(28 KiB) Downloaded 50 times

Post Reply